wtorek, 8 czerwca 2010

........

Chciałam dziś zrobić kilka zdjęć - uzbierało się już kilka uszytych przeze mnie rzeczy - ale muszę to odstawić do nie wiadomo kiedy. Wyszłam dosłownie na chwilę do ogródka i stwierdziłam, że tego lata będę musiała zrezygnować z wieczornych spacerków. Komarzyska latają jak byki. Dlatego dziś nie pokażę nic ze swoich dzieł. W roli głównej wystąpią jedynie kolorowe rajstopki, które już od kilku miesięcy grzecznie czekały w szafie na swój czas. Przepraszam za jakość zdjęć - robione telefonem :( No i Miś zdecydowanie nie ma predyspozycji fotografa :))




kurtka sh
tunika cubus
rajstopki h&m
zamszowe botki bianco

2 komentarze:

  1. Bardzo fajna stylizacja! Od jakiegoś czasu czaję się na kwiatowe rajstopy i szukałam inspiracji. I mam! :) Barwny dół bardzo pasuje do minimalistycznej góry. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak uszyć taką spódniczkę http://miley-style.blogspot.com/2010/09/selena-gomez-dirigiendose-bbc-world.html

    OdpowiedzUsuń